niedziela, 4 maja 2014

Miło mi, że zajrzałeś

Witaj! Miło mi, że zajrzałeś do mojego małego kącika. Chciałam w tym miejscu podzielić się z Tobą moimi pasjami. 

Mam na imię Aleksandra. Uwielbiam kosmetyki i dobre jedzenie. Jestem fanką tego co naturalne, bo przecież mamy tylko jedno ciało i od tego, co na nie nakładamy i co jemy, zależy nasze samopoczucie i zdrowie. Z wykształcenia jestem inżynierem ochrony środowiska i jedną z moich pasji i marzeniem jest zmienianie świadomości ludzi dotyczącej "ekologii"*. Jestem zwolenniczką CSR-u (społeczna odpowiedzialność biznesu), ale tego prawdziwego, wynikającego z potrzeby i poczucia odpowiedzialności, a nie z mody i zabiegów marketingowych.

To blog o tym jak nie zwariować i  nie zostać "eko-świrem", ale chociaż troszkę żyć w zgodzie z naturą w dużym mieście i przede wszystkim z nami samymi. Sama ciągle uczę się jak żyć w stylu slow life, czyli po prostu unikając tego ciągłego pośpiechu współczesnego świata, który nas otacza i żyć w sposób bardziej świadomy. Nie odwracając wzroku od naszego negatywnego wpływu na środowisko, staram się dostrzegać ludzi, działania, akcje, które niosą ze sobą pozytywny przekaz i starają się zmienić coś na lepsze.

Zapraszam do czytania. :)



* "ekologii" pisane w cudzysłowie, ponieważ dzisiaj utarło się, by to słowo używać odnośnie zagadnień dotyczących ochrony środowiska, a w rzeczywistości jest to jedna z dziedzin nauki, znacząca coś innego

2 komentarze:

  1. Podoba mi się tu u Ciebie :) To dopiero początek, a zapowiada się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam ponownie. :) To dopiero początek, a już mi się podoba blogowanie. ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)