poniedziałek, 25 sierpnia 2014

[Kuchnia] Bananowy pudding jaglany

Dzień dobry! Jesień do nas przyszła w połowie sierpnia i nie zapowiada się na poprawę pogody. Ratuje mnie tylko myśl o wrześniowym wyjeździe do Rzymu i nadzieja, że tam jeszcze trochę lata zastaniemy. Z małych ogłoszeń, zapraszam Was na mój Instagram, który dopiero co założyłam i jeszcze raczkuje, ale coraz bardziej mi się podoba to dzielenie się różnymi zdjęciami i inspiracjami, więc zostanę tam pewnie na dłużej. :)

Dziś chciałam się z Wami podzielić przepisem na superpyszny, superłatwy i superzdrowy deser, czyli bananowy pudding jaglany!



Potrzebne jest nam pięć składników (proporcje na dwie porcje ;)):
  • pół szklanki kaszy jaglanej suchej,
  • dwa banany, 
  • szklanka mleka ryżowego (lub innego roślinnego lub krowiego),
  • dwie łyżki syropu klonowego (lub więcej jeśli chcecie bardziej słodkie),
  • pół laski wanilii (lub cukru z prawdziwą wanilią/ekstraktu waniliowego w ilości wg uznania).
Kaszę gotujemy w proporcji 1 objętość kaszy na 2 objętości wody (bez soli!). Po ugotowaniu i ostudzeniu blendujemy z bananami i mlekiem. Jeśli chcecie rzadszy pudding dodajcie więcej mleka, ja wolę gęsty. ;) Dodajemy wanilię i syrop klonowy i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Przekładamy do salaterek. Podajemy z owocami, orzechami lub, jak ja, z posypaną gorzką czekoladą i listkami świeżej mięty dla ozdoby. Smacznego!


Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ojej, wygląda przepysznie :) Mam nadzieję, że już nie długo wypróbuję:) Kocham wszystko co związane z wanilią więc ta chwila szybko nadejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka! Mam prawie wszystko w domku, będę robić wieczorkiem! Tylko syrop klonowy zastąpię miodkiem :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się jeść zachciało :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam... zdrowo, smacznie i szybko:) tak jak lubię!!!
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak najbardziej lubię. Taki zdrowy "fast food", bo na długie gotowanie zazwyczaj nie mam czasu. :)

      Usuń
  5. Bardzo smakowicie wygląda ! Muszę sprawdzić ten przepis ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Polecam. Jak wypróbujesz, daj znać jak smakowało! :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo pysznie i na pewno tak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)