niedziela, 17 sierpnia 2014

Ulubione kanały na YouTube - kosmetyka naturalna & zdrowie

Weekendowo chciałam się z Wami podzielić moimi ulubionymi kanałami na YouTube o tematyce kosmetyczno-naturalnej oraz o zdrowym, naturalnym stylu życia. Zatem zaczynamy! (Kolejność przypadkowa)

Kanały polskojęzyczne:













Nissiax jest Polką mieszkającą w Nowym Jorku i z zawodu kosmetyczką, dlatego jej filmiki są pełne profesjonalnych porad w jaki sposób dbać o urodę. Również w swoich filmach zawiera mnóstwo inspiracji i przepisów dla osób, które starają się żyć zdrowo i naturalnie. Niedawno przeszła na dietę wegańską i zmienia swoją pielęgnację na coraz bardziej naturalną. Przypadła mi do gustu też jej nowa seria, w której pokazuje różne miejsca, mniej lub bardziej znane, w Nowym Jorku i opowiada ich historie. Kiedyś zobaczę je na własne oczy, a na chwilę obecną musi mi wystarczyć to co zobaczę na youtubie. ;) Poza tym Nissiax jest piękną kobietą i ma ciepły, spokojny ton głosu, dlatego bardzo przyjemnie się jej słucha. 











Magda to prawdziwa fit vlogerka i kolejna Polska zza granicy. Kręci filmiki z treningami, z przepisami na zdrowe posiłki, z poradami i wszystkim co wiąże się ze zdrowym stylem życia. Również nakręciła filmiki na temat kosmetyków naturalnych jakie używa. Lubię ją, bo jest przesympatyczna, szczera (przynajmniej taka się wydaje na filmikach :)) i podsuwa mi dużo ciekawych przepisów i inspiracji. 












Czarszka przede wszystkim kojarzy mi się z recepturami na domowej roboty kosmetyki. Jej kanał jest skarbcem z ogromną ilością przepisów na różnorodne mazidła. Oprócz przepisów na kanale znajdziemy sporą ilość recenzji kosmetyków naturalnych i nie tylko, z których czasem korzystam szczególnie, gdy chcę zobaczyć jak dany kolor wygląda na "żywo", bo najczęściej zdjęcia ze sklepów internetowych są mocno zakłamane. Czarszka również robi wspaniałe tutoriale makijażowe, czasem bardzo kolorowe i odjechane.


4. Ziołowy zakątek










Kanał ten jest dopełnieniem do bloga i przedstawia treść taką, jak właśnie na blogu. Znajdziemy tu sposoby na stworzenie naturalnych kosmetyków i różnego rodzaju przetwory. Na Ziołowym Zakątku (jak sama nazwa wskazuje) Klaudyna opowiada o ziołach i innych roślinach oraz o ich zastosowaniu w leczeniu i kosmetyce. Klaudyna jest świetna, a jej kanał jest kopalnią wiedzy.

Kanały angielskojęzyczne:












Ecoholic Beauty jest kanałem o kosmetyce naturalnej oraz zdrowiu. Największym minusem kanałów zagranicznych jest to, że większość kosmetyków, które dziewczyny pokazują są u nas niedostępne. Na szczęście domowe sposoby pielęgnacji są bardzo uniwersalne i coraz więcej produktów u nas się pojawia. Bardzo podoba mi się tematyka zdrowia kobiety, hormonów oraz odchodzenia od hormonalnej antykoncepcji w stronę naturalnej (nie chodzi o kalendarzyk, w sumie to do końca jeszcze nie doszłam do tego jak to działa, ale jest to bardzo interesujący temat, szczególnie, że syntetyczne hormony niekoniecznie są dobre dla naszego zdrowia). Sama staram się zagłębiać w temat zdrowia kobiety i gospodarki hormonalnej oraz medycyny holistycznej.











Holistic Habits jest prowadzony przez prześliczną i sympatyczną dziewczynę z Kanady. Filmiki kręcą się głównie wokół kosmetyków naturalnych, domowych sposobów pielęgnacji, naturalnych sposobów dbania o zdrowie. Znajdziemy na kanale również wiele wegańskich przepisów oraz małe look book'i mającej świetny styl Sarah. Jeśli jeszcze jej nie znacie to dużo tracicie. :) (Ma również genialny tumblr)


7. FullyRawKristina










Kristina to mistrzyni surowej diety. Jej kanał jest bogaty w surowe przepisy oraz porady jak przejść na taką dietę i czerpać z niej jak najwięcej korzyści dla siebie. Mimo, że nigdy nie przejdę na surową dietę (w naszej strefie klimatycznej wydaje mi się to niemożliwe), to chętnie zaglądam do Kristiny po inspirację i dawkę pozytywnej energii,którą ta kobieta zaraża! Spójrzcie tylko jaka ona jest kolorowa i pozytywna. Zajrzyjcie też na jej instagram. Mi od razu ślinka cieknie. ;)


Znacie jeszcze jakieś kanały o podobnej tematyce godne polecenia? 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis kochana!!!
    Pięknego tygodnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie znam, na pewno zaglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w wolnej chwili przejrzeć te kanały, głównie zainteresował mnie numer trzy oraz cztery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam sobie zakładkę i w wolnej chwili tam zajrzę.

    trzymam się z daleko od YT. Myślę, że to straszny pożeracz czasu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. YT to okropny pożeracz czasu. Ja na szczęście oglądam coraz mniej filmików. Mam ulubione kanały, które są wartościowe i ich się trzymam. Gdy widzę, że filmik jest na nieciekawy dla mnie temat lub mało wnoszący do mojego życia to nie oglądam. Bardzo ograniczyłam yt w ostatnim czasie i się z tego cieszę. :)

      Usuń
    2. Mnie już na samo przeglądanie blogów brakuje czasu, więc YT... strach wejść, bo pochłonie! ;-D

      Usuń
  5. Sporo kanałów nie znam. Dzięki za polecenie :) Ja oglądam jedynie Klaudynę, Nisiaxx. Zajrzę na pewno do Ecoholic Beauty, a zresztą zajrzę wszędzie :P Jestem uzależniona od YT. Polecam Ci kanał Claudy Apples, powinien wpasować się w Twoją tematykę. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn oglądam dużo więcej niż Klaudynę, Nisiaxx. Z wymienionych przez Ciebie znam tylko te dwie ;)

      Usuń
    2. Dzięki za polecenie kanału. Na pewno tam zajrzę. :)

      Usuń
    3. Jejku jakie Holistic Habits ma boskie włosy!!!

      Usuń
  6. Uwielbiam Czarszkę! Od niej (i Zielonego Koszyczka!) zaczęła się moja przygoda z blogowaniem :):):)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)