sobota, 6 września 2014

[Pielęgnacja włosów] Balsam do włosów z masłem shea od Planeta Organica

Moje włosy są dość kapryśne i często się śmieję, że żyją własnym życiem. Ciężko im dogodzić, lubią różnorodność i zmiany, dlatego produktów do włosów mam w łazience najwięcej i używam ich na zmianę, próbując zgadnąć czego im danego dnia potrzeba. Są bardzo suche na długości i przetłuszczające się u nasady. Są kręcone, mają tendencję do puszenia się i piekielnie ciężko je rozczesać nawet na mokro z dwiema nałożonymi odżywkami (z i bez spłukiwania). Dlatego szczególną uwagę przykładam do produktów do włosów. Zapraszam na recenzję odżywki z organicznym masłem shea od Planeta Organica.




Zacznę od składu, bo jest dla mnie istotny. W produkcie dominuje masło shea (jest go 12%). Ponadto mamy tu olej z baobabu, ekstrakt z baobabu i olej awokado. Gdy tylko zobaczyłam skład, wiedziałam, że to będzie moja odżywka, dlatego, że moje włosy kochają masło shea i olej awokado. Cały skład prezentuje się tak:

INCI: Aqua, Organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (organiczne masło shea), Adansonia Digitata (Baobab) Seed Oil (масло баобаба), Adansonia Digitata (Baobab) Fruit Extract (olej z drzewa baobab), Persea Gratissima Fruit Oil (olej z avocado), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Tocopheryl Acetate, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid.

Całkiem ładny. Ma być to idealna odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Do tego producent obiecuje, że "doskonale nawilża, regeneruje, przywraca naturalny połysk włosom, chroni przed promieniowaniem UV". Wszystko pięknie tylko jak jest w rzeczywistości?

Odżywka rzeczywiście ładnie włosy nawilża i regeneruje. Jest to zasługa moich ulubieńców: masła shea i oleju awokado. Włosy są miękkie, lśniące, natomiast nie są posklejane. Loczki ładnie podkreślone, puszenie się zlikwidowane i włosy delikatnie są dociążone (nie obciążone!). Zazwyczaj używam jeszcze balsamu bez spłukiwania, ale raz tego nie zrobiłam, żeby sprawdzić jak moje włosy będą wyglądać po użyciu tylko tego produktu. I sama odżywka też się dobrze spisała. Jedynie loki był mniej podkreślone, powstały raczej fale i trochę ciężej było mi je rozczesać. Jeśli macie włosy mniej wymagające od moich to myślę, że sprawdzi się Wam bardzo dobrze sama. Dla mnie to taki kosmetyk do codziennego stosowania. Nie jest supernawilżaczem, nie zastąpi mi maski czy olejowania, ale przy codziennym myciu włosów sprawdza się bardzo dobrze.

Produkt jest, w przeciwieństwie do odżywek, do których jestem przyzwyczajona, bardzo rzadki. I to jest jego chyba jedyny minus. Niestety część odżywki ześlizguje się z włosów i ląduje w wannie. Przez to też jest trochę mało wydajny. Jednak jego cena jest na tyle korzystna, że muszę mu to wybaczyć. Kupiłam go tu i jestem przekonana, że to nie będzie moje ostatnie opakowanie. :)

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Fajny skład.
    Jeszcze nie próbowałam kosmetyków z tej konkretnej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko tą odżywkę używałam z tej serii, ale po pozytywnych doznaniach pewne skuszę się na inne produkty. :)

      Usuń
  2. Przyznam, ze mnie zaciekawiłaś tą odżywką...
    Pięknej reszty weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na ten balsam, jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale wkrótce planuje to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznałam jeszcze włosowych kosmetyków rosyjskich, ale Twoja opinia sprawiła, że zachciało mi się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tej odżywki polecam jeszcze marokańską maskę do włosów. Jest genialna :)

      Usuń
  6. Firmę znam i lubię, ale tej serii jeszcze nie miałam. Czuję się zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ta odżywka tak spodobała, że spróbuję na pewno innych produktów z tej serii :)

      Usuń
  7. Wow, skład na prawdę fajny. Zastanawia mnie czy nie będzie zbyt obciążać proste włosy, skoro u siebie nie zauważyłaś podkręcenia loków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny skład ;) Lubię produkty z masłem Shea :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)