poniedziałek, 6 października 2014

Nowy wygląd bloga

Witajcie! :D Dzisiaj piszę rozradowana, bo nareszcie mogę się pochwalić nową grafiką na blogu i nowym logo! Grafika jest autorstwa Adriana, którego prace będziecie mogli obejrzeć na tej stronie (która obecnie jest w budowie).

Logiem i grafiką jestem zachwycona. Po długich przemyśleniach, co w ogóle ma się na nich znaleźć, doszliśmy do prostego wniosku, że jakiś owoc. W taki sposób powstała pomarańczka, która jest pięknym akcentem kolorystycznym na białym tle. Szczególnej filozofii jej nie przypisuję, oprócz tego, że ma symbolizować naturę i piękno, czyli to o czym piszę na blogu. 

Oprócz tego możecie dostrzec podtytuł bloga, czyli "O tym, co zachwyca i inspiruje w zgodzie z NATURĄ!". Jest to ukłon w stronę, o której pisałam ostatnio w poście o zrównoważonej modzie. Chcę, by ten blog nie był stricte kosmetyczny, ale szedł bardziej w stronę eco lifestylu (choć pewnie kosmetyki naturalne będą głównym jego elementem). Nie chcę się ograniczać i chować w sztywnych ramach bloga tematycznego, dlatego wprowadzam takie małe zmiany. 

Jeszcze w najbliższych dniach będę pewnie wprowadzać drobne zmiany w szablonie, dlatego mam pytanie i prośbę do Was. Jeśli macie ochotę i chwilę czasu to podzielcie się swoimi uwagami na temat obecnego szablonu i jego funkcjonalności. Zależy mi przede wszystkim na tym czy Wam wygodnie się go czyta, czy szerokość kolumn jest odpowiednia, czy wielkość czcionki i wielkość zdjęć Wam odpowiada itp. Napiszcie też jak Wam się podoba grafika! Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz, również ten z krytyką, bo chcę by blog był jak najlepszy i żeby Wam się go dobrze czytało. Z góry bardzo dziękuję! :)


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Pięknie kochana!!!!! Gratuluję!!!
    Poniedziałkowe buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się szablon bardzo podoba :)
    Nagłówek tym bardziej :D Niby banalny, ale zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że się podoba. ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się tu teraz podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamysł. Cieszę się, że zostało to osiągnięte. :)

      Usuń
  5. Super, w prostocie tkwi czasem bardzo wiele. Nie wiem czy mi się nie wyświetla ale nie mam jak dodać twojego bloga do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale coś namieszałam w html i trochę rzeczy mi uciekło z bloga i nagłówek mi się zmniejszył nie wiem czemu. Tak to jest jak się bierze za coś o czym się nie ma pojęcia. Niedługo powinno być naprawione. :)

      Usuń
    2. Już naprawione i można dodawać bloga do obserwowanych. Niestety nadal męczę się z przywróceniem nagłówkowi odpowiednich rozmiarów, ale mam nadzieję, że i z tym się niedługo uporam. :)

      Usuń
    3. A ja już tu dawno jestem :) No to fajnie :) Super zmiany :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)