poniedziałek, 20 października 2014

Odkrycia, zachwyty #1

Witajcie Kochane! Poweekendowo zapraszam na moje odkrycia ostatnich kilku tygodni. Myślę, że takie posty będą się pojawiać dość nieregularnie, gdy uzbieram kilka rzeczy, marek, które mnie zachwyciły i w których wykupiłabym cały asortyment. ;) Pewnie część z nich są Wam znane, ale pewnie niektóre będą dla Was nowością. Zapraszam do zachwycania się wraz ze mną. :)




Tak, te apetyczne słoiczki to są naturalne i zapachowe świece sojowe. Są ręcznie produkowane w Polsce, co jest dla mnie zawsze na plus. Wyglądają tak apetycznie, że chętnie bym je zjadła. Te ślicznoty znajdziecie na DaWandzie. Myślę, że jest to znakomity pomysł na prezent. Sama chętnie się w taką świeczkę zaopatrzę. Tylko jak tu wybrać tylko jedną? ;)





Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że najlepiej czuję się w prostych ciuchach. Kocham wręcz białe gładkie t-shirty, które są podstawą w mojej szafie i, które noszę bardzo często jako baza dla moich outfitów strojów. Dlatego też tak bardzo zachwyciły mnie t-shirty Stay Simple, które są jak sama nazwa wskazuje bardzo proste, minimalistyczne. Ozdabiają je jedynie ciekawe nadruki, napisy. Czekam aż pojawią się nowe modele na shwrm i może sobie jakąś sprezentuję. ;)





Pozostając w klimacie bieli i fajnych napisów, spójrzcie na te kubki! Absolutnie się w nich zakochałam i na święta chyba obdaruję nimi wszystkich bliskich. Każdy kubek oczywiście może być spersonalizowany i możemy poprosić o umieszczenie na nim jaki tylko chcemy napis. Sama nie wiem, który mi się najbardziej podoba.





Na koniec coś dla panów, czyli Męska Wyspa. Kosmetyki naturalne, ręcznie robione i wspaniałe mydełka.Myślę, że balsam do pielęgnacji Mr. Broda, czy mydło Podchmielone, przypadnie do gustu nawet największego twardziela, który uważa, że kosmetyki są tylko dla bab. ;)


21 komentarzy:

  1. Ale świetny post! Te świece mnie zauroczyły ♥ Właśnie lecę zajrzeć na ich stronę. Dodawaj więcej takich linków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę coś ciekawego to będę wrzucać. Cieszę się, że spodobał się taki rodzaj postów. :)

      Usuń
  2. Ale świetne te świeczki i koszulki!!!! Muszę zaraz tam zajrzeć:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. te pierwsze świece piękne, a i zaciekawiła mnie męska wyspa - hah "podchmielone mydło" brzmi świetnie:D

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchmielone jest świetne. Jest też "Podwójny Lager", gdzie zastąpiono wodę piwem. :D

      Usuń
  4. W ogóle nie spotkałam się z tymi rzeczami i markami. Pokazałaś mi zupełnie nowe, ciekawe rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Taki był zamysł tego rodzaju postów, pokazać piękne rzeczy, które odkryłam, innym. :)

      Usuń
  5. Te słoiczki wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te świece! :)).

    Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kubek to miły prezent zwłaszcza z indywidualnym napisem dla kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post - koszulki i świece prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko w moim guście. Te świeczki faktycznie są obłędne, ciekawe tylko jak z zapachami :) ale nawet dla tych pięknym ozdóbek na wierzchu warto się w takie zaopatrzyć. Koszulki są cudne, proste ale mają to coś przez napisy, tak samo i kubeczki. Powtórzę się, ale to jest dokładnie to co lubię :) a co do męskich kosmetyków to nazwy fatycznie trafione i jest to jakiś chwyt i spób na faceta, ale obawiam się że mojego mężczyzne by to jednak nie skusiło. Niestety od kosmetyków typu kremy pielęgnacyne trzyma się z daleka. i nic nie pomogły opisy typu: krem dla prawdziwych mężczyzn, dodaje energii na cały dzień, i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)