sobota, 6 grudnia 2014

Liebster blog award

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że Mikołajki spędziliście wspaniale z ludźmi, którzy są Wam bliscy. Dziś zapraszam na post troszkę z innej bajki. Zostałam nominowana do blogowej zabawy przez dwie wspaniałe blogerki: Anulę z bloga naturalnazakupoholiczka.blogspot.com i Ann Emilię z bloga annemilia.blogspot.com. Jeśli jesteście ciekawi czym jest Liebster blog award i jak odpowiedziałam na nominację to zapraszam do dalszego czytania. :)


Tak więc:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Ze względu na to, że zostałam nominowana przez dwie osoby to postanowiłam, że odpowiem po 6 pytań od obu dziewczyn. Mam nadzieję, że dziewczyny nie mają nic przeciwko. ;)

Pytania od Anuli:

1. Miałaś obawy zakładając bloga?

Oczywiście, że tak! Miałam mnóstwo obaw. Przede wszystkim zastanawiałam się czy ktokolwiek będzie chciał czytać moje wypociny. Przecież w sieci jest już tyle świetnych blogów to po co komu jeszcze mój? Cieszę się, że pomimo tego i tak założyłam bloga, bo daje mi on dużo satysfakcji. :)

2. Czy masz jakiś przysmak, który wywraca Twoją dietę do góry nogami i któremu nie możesz się oprzeć?

Jedno słowo: słodycze. Niestety jestem ogromnym łasuchem i czasem nie potrafię się powstrzymać przed zjedzeniem kostki czekolady, a później jeszcze jednej, i kolejnej... Walczę z tym i staram się robić sobie trochę zdrowsze słodkości. 

3. Lubisz gotować? Jeśli tak to jakie jest Twoje popisowe danie?

Bardzo lubię, zwłaszcza jak mam dla kogo. Uwielbiam piec i to nie tylko słodkości, ale też wytrawne dania, zwłaszcza zapiekanki warzywne. Chyba nie mam popisowego dania. Lubię eksperymentować jeśli mam tylko czas (co ostatnio rzadko się zdarza i najczęściej ląduję w knajpie na obiedzie).

4. Kawa, herbata czy wino?

A muszę wybierać? ;) Kawa z rana, herbata w ciągu dnia, wino wieczorem. ;)

5. Co uważasz za swoją największą zaletę?

Moje (sarkastyczne) poczucie humoru. Poza tym szybko się uczę i nie poddaję się.

6. Jaka jest Twoja największa wada?

Jestem bardzo niecierpliwa. No i trochę roztrzepana. ;)

Pytania od Ann Emilii:

1. Co najczęściej za Tobą chodzi?

Czekolada.

2. Słońce czy Księżyc?

Słońce.

3. O czym myślisz zmywając gary?

O miejscach, które chciałabym zobaczyć.

4. Najpiękniejsze miejsce w Polsce w jakim byłaś?

Tatry.

5. Dzień bez .... (wstaw coś tam) jest dniem straconym.

Przytulania (chłopaka, rodziny, przyjaciół). ;)

6. Co się stanie, kiedy pewnego dnia zniknie internet?

Będziemy mieli więcej czasu.

To były moje odpowiedzi, a teraz czas na nominacje... :) Do zabawy nominuję:


Dziewczyny proszę o odpowiedź na pytania:

1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
2. Pierwsza myśl po przebudzeniu?
3. Najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa?
4. Ulubiona tradycja bożonarodzeniowa?
5. Kiedy dekorujesz choinkę?
6. Jaki był najgorszy prezent jaki dostałaś kiedykolwiek?
7. Ulubiona potrawa?
8. Jaki jest Twój największy grzech urodowy?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Czy lubisz zimę? Dlaczego?
11. Ile to jest 2+2x2? ;)

Oczywiście udział z zabawie jest dobrowolny. ;)

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Postaram się odpowiedzieć na pytania ale nie obiecuję ;) I przepraszam, ale przez przypadek zamiast opublikować usunęłam Twój komentarz pod moim postem o piernikach :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytnie połączyłaś dwie nominacje :D dzięki, że odpowiedziałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. Odpowiadanie na pytania było niezłą frajdą. :)

      Usuń
  3. Świetne :)))))
    Niecierpliwa mówisz :D skąd ja to znam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasem sama muszę sobie tłumaczyć, że nie wszystko można mieć od razu... ;P

      Usuń
  4. gratuluje nominacji i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tu u ciebie! pozdrawiam i zapraszam do siebie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale lepiej niech internet nie znika, ostatecznie nie jest to aż takie "samo zło". W sumie z internetem jest podobnie jak z alkoholem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. ;) Tylko czasem na chwilę mógłby zniknąć, żebyśmy sobie przypomnieli, że życie jest poza internetem, bo mam wrażenie, że coraz więcej osób o tym zapomina.

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)