czwartek, 1 stycznia 2015

[Natural living] Moje cele na 2015 rok

Witajcie Kochani w 2015 roku! Mam nadzieję, że wczoraj bawiliście się wyśmienicie. Życzę Wam wspaniałego Nowego Roku, spełnienia marzeń, dążenia do realizacji celów i powodzenia w życiu osobistym i zawodowym! ;) 

W tym roku spisałam swoje cele/postanowienia na rok 2015 i stwierdziłam, że upublicznienie ich pomoże mi w utrzymaniu motywacji w dążeniu do realizacji tych celów. Głupio będzie pod koniec roku napisać, że nic nie zrealizowałam. ;) 

Rok 2014 był dla mnie bardzo ważny, wiele się wydarzyło i wiem, że ten rok będzie jeszcze lepszy. Dziękuję Wam za odwiedziny w tym miejscu, za wszystkie komentarze i dobre słowa. Wszystko to dużo dla mnie znaczy i dzięki Wam piszę tego bloga w dalszym ciągu. Mam nadzieję, że w tym roku to miejsce się jeszcze bardziej rozwinie.



1. Zadbać o siebie

- więcej gotować w domu, mniej jeść na mieście,
- nauczyć się piec wyśmienity chleb na zakwasie,
- niezdrowe przekąski zamienić na zdrowe,
- więcej się ruszać,
- chodzić na długie spacery z M.,
- spróbować jogi,
- robić regularnie badania,
- zrobić w końcu coś z ósemkami, przez które często mam zapalenie dziąseł.

2. Obronić się i znaleźć pracę/staż w branży

- ale najpierw zdać ten semestr i napisać pracę magisterską. Trzymajcie kciuki!

3. Odwiedzić przynajmniej dwa kraje, w których jeszcze nie byłam

- na wiosnę już szykuje się nam Berlin, a później zobaczymy <3

4. Odnowić relacje i pielęgnować przyjaźnie

- zbyt rzadko się widujemy przez "brak czasu". Wymówki.

5. Ukulturalniać się

- raz w miesiącu przynajmniej odwiedzić teatr, operę, kino, salę koncertową,
- przeczytać przynajmniej jedną książkę w miesiącu (wiem to i tak mało, ale ostatnio nie mam na to czasu i zapału, ciągle się rozpraszam, więc taka ilość na początek będzie wystarczająca).

6. Zbudować idealną szafę

- czyli taką, w której wszystkie ciuchy będą przeze mnie w miarę często noszone, które będą pasować do siebie nawzajem i od mojego stylu, charakteru, i które będą dobrej jakości.

7. Pracować nad blogiem

- polepszyć jakość zdjęć,
- polepszyć jakość wpisów,
- zwiększyć częstotliwość wpisów (2-3 tygodniowo).

Napiszcie w komentarzu czy Wy spisujecie swoje cele/postanowienia na kolejny rok, czy uważacie, że jest to bez sensu? Może jakimiś się podzielicie? :)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Niech się spełni! :D Pod niektórymi punktami mogłabym się podpisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pod punktem 6 i 7. Z punktu 1, mi również marzy się joga :)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w realizacji planów, ja swojej listy jeszcze nie publikowałam, ale kilka punktów mamy podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, spisuję od jakiegoś czasu i choć w między czasie je weryfikuję o wile więcej udaje się wtedy wykonać niż tak normalnie:)
    Życzę powodzenia i oczywiście najlepszego w Nowym Roku!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisywanie celów i ich weryfikowanie na bieżąco jest bardzo ważne. Spełniajmy swoje marzenia! :)
      Dziękuję! Wspaniałości w Nowym Roku!

      Usuń
  4. hej :)
    Też w tym roku spisałam :D
    Zobaczymy ile mi z tego wyjdzie :D
    Powodzenia sobie i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, życzę ci spełnienia wszystkich planów!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym więcej podróżować w tym roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Cele osiągalne przy 'odrobinie' wkładu własnego, więc wszystko przed Tobą. Cudownego roku Ci życzę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)