środa, 18 lutego 2015

[Pielęgnacja ciała] Honey Therapy - Miodowa pielęgnacja dłoni

Uwielbiam jarmarki. Bardzo się cieszę, że coraz częściej pojawiają się w moim mieście, bo mogę tam znaleźć wiele perełek wśród rzeczy handmade, z niewielkich firm, często zaopatrzyć się w zdrową żywność. I tak na Jarmarku Bożonarodzeniowym we Wrocławiu odkryłam firmę produkującą naturalne kosmetyki na bazie produktów pszczelich. W ten sposób moje dłonie zyskały zimą wspaniałą pielęgnację miodową od Honey Therapy.


Odżywczy krem do rąk z miodem i propolisem

Jakie są cechy dobrego kremu do rąk? Ma naturalny skład, szybko się wchłania, pozostawiając na skórze uczucie nawilżenia, łagodzi podrażnienia spowodowane przez mróz czy silne detergenty, jest wydajny i w ładnym, praktycznym opakowaniu. Wszystkie wymienione cechy ma dzisiejszy nasz bohater. Mogę powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych kremów do rąk jakie miałam okazję w życiu używać. 

Zaczynając od początku, czyli od składu:

INCI: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Honey, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glyceryl Stearate SE, Urea, Ceteareth-20, Propolis Cera, Panthenol, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alkohol Denat., Parfum

Krem jest bogaty w naturalne składniki. Masło shea, olej z awokado,  miód i propolis. Brak tu parafiny i innych zapychaczy. Dzięki dużej zawartości masła shea (20 %), jest on bardzo gęsty i treściwy. Wystarcza go odrobina, by cieszyć się nawilżonymi, gładkimi dłońmi. Przyjemnie się rozsmarowuje i wchłania dość szybko. Na skórze jednak pozostawia delikatną warstwę, która chroni dłonie w czasie mroźnych dni. Wydaje się być idealny na tą porę roku, jednak latem może być trochę zbyt tłusty i ciężki. 

Mam jednak ochotę zaopatrzyć się w kolejne opakowanie, które będę używać wiosną. A później kolejne i kolejne, bo tak bardzo się polubiliśmy. Krem ma również przyjemny zapach. Delikatny, słodkawy, ciepły, waniliowo-miodowy. Doskonale wpisał się w klimat zimy, jako umilacz i poprawiacz humoru.


Mydło peelingujące z pyłkiem i miodem

Naturalne mydełko o nieznanym mi składzie. Mogę wierzyć jedynie sprzedawcy na słowo, że nie ma w nim żadnych niechcianych składników. Za to ma dodatek miodu gryczanego, pyłku pszczelego i mielonych skorupek orzecha arganowego, które odpowiadają za jego działanie delikatnie złuszczające.

Używałam go jedynie do mycia rąk i w tym zastosowaniu sprawdził się genialnie. Skutecznie mył dłonie, delikatnie je peelingując, ale nie wysuszając. Skóra po nim była przyjemnie nawilżona i gładka. Często nie miałam nawet potrzeby kremowania rąk, ale i tak to robiłam z przyzwyczajenia. Pachniało podobnie przyjemnie jak krem. 

Z tym duetem bardzo się polubiłam. Przekonuję się coraz mocniej, że produkty pszczele w pielęgnacji są doskonałym wyborem. I chętnie wypróbuję inne produkty firmy Honey Therapy, jeśli znów ich stoisko pojawi się na jakimś jarmarku.


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja, lubię kosmetyki z propolisem. Może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się rozglądać za tymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki:)
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. To mydło świetne! Chciałabym takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajne. Może się pobawię w stworzenie swojego mydła o podobnych właściwościach. :)

      Usuń
  5. Lubie kosmetyki na miodzie i tez bardzo lubie jarmarki. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk bardzo mi się podoba, niestety nigdzie takiego nie widziałam :/ Skład ma świetny i faktycznie powinien świetnie nawilżać...Ale i to mydło peelingujące wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie na jarmarku widziałam te produkty, ale można je kupić również przez internet na tej stronie: http://oryginalneprezenty.pl/2467-honey-therapy

      Usuń
  7. Z nieba mi spadłaś z tym kremem do rąk, bo od kilku miesięcy męczę się ogromną suchością dłoni, której nie mogę się pozbyć! Muszę wypróbować :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem z suchymi dłońmi poradzi sobie w mig. ;)

      Usuń
  8. Ich produkty mozna kupic w Warszawie, dereniowa 2b ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, pierwszy raz go widzę i będę musiał koniecznie spytać się o niego u mojej kosmetyczki!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)