poniedziałek, 9 marca 2015

Wyniki Rozdania na Dzień Kobiet

Witajcie!

Śpieszę ogłosić wyniki Rozdania na Dzień Kobiet. :D

Na początku dziękuję wszystkim Paniom, które wzięły udział w konkursie. Wasze życzenia dla innych kobiet są piękne i mam nadzieję, że nam wszystkim się one spełnią. Ja Wam życzę przede wszystkim odwagi do spełniania waszych marzeń i do życia tak jak tego chcecie, a nie jak inni od Was wymagają. ;)


Zwycięską karteczkę wylosowałam z kapelusza i śpieszę powiadomić, że zestaw kosmetyków od Mydlarni Mikulscy wygrała:

DRUIDKA


Gratuluję serdecznie i proszę o przesłanie danych (w ciągu trzech dni) do wysyłki nagrody na adres: naturallyinlove.blog@gmail.com.

Szkoda, że nie mogłam rozdać większej ilości nagród, ale może następnym razem innym osobom się uda. :)

Życzę udanego tygodnia! 
P.S. Czy Was też rozpiera energia, gdy widzicie, że zaczyna się wiosna i wszystko budzi się do życia? :)

Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. Druidka ma ostatnio fuksa w rozdaniach! ;D gratulacje;D

    Ja też mam więcej energii, optymizmu i mocy do działania na wiosnę, u mnie to wręcz najlepszy czas w roku;)
    Dobrego tygodnia życzę Olu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki :D raz na ruski rok :D

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszego święta!
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. o dziękuję ;* przede wszystkim to mydełko jest taaaakie kuszące :) Dziękuję dziękuję :) już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, gratuluję. A jak widzę druidka to od razu przychodzi mi na myśl Jaheira z Baldur's Gate :-P.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)