niedziela, 10 maja 2015

[Rozdanie] Pierwszy rok mojego bloga! - ZAKOŃCZONE

Witajcie Kochani!
Nawet się nie zorientowałam, że 4 maja minął rok od publikacji pierwszej notki na moim blogu. Nie mogę w to uwierzyć, tak szybko to zleciało. Z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę. Zapraszam na rozdanie! ;)


Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to, że czytacie, komentujecie, bo dzięki temu ten rok wytrzymałam w pisaniu bloga. Chcę go rozwijać i mam nadzieję, że będę tu jeszcze nie jeden rok. Dzięki prowadzeniu bloga rozwijam się sama i rozwijam swoją pasję, czyli zdrowy, naturalny styl życia, z kosmetykami naturalnymi na czele. :)

Warunkami wzięcia udziału w konkursie polubienie mojego fanpage'a lub bycie publicznym obserwatorem bloga, a także udostępnienie informacji o konkursie na swoim blogu (podlinkowaną) lub profilu Facebook (publicznie).

Jak zdobyć te nagrody? Wystarczy w komentarzu umieścić informację pod jakim nickiem/imieniem obserwujecie bloga lub lubicie na Facebook'u oraz gdzie udostępniliście informację o rozdaniu. W komentarzu proszę również o pozostawienie adresu e-mail, abym mogła się szybko skontaktować ze zwycięzcą.

Miło mi będzie jeśli w komentarzu napiszecie mi, dlaczego czytacie mojego bloga, co Wam się podoba, a co uważacie, że powinnam zmienić. Taka informacja pomoże mi w rozwijaniu tego miejsca. Nie jest to jednak warunek konieczny do wzięcia udziału w konkursie. 

Nagrody


Nagrody sama wybierałam, więc są one takie jakie sama chciałabym dostać. :D Ostatnio polubiłam się z nową serią kosmetyków naturalnych Biolaven, dlatego mam dla Was balsam do ciała z tej serii. Drugą nagrodą jest naturalne mydło z masłem shea. Oprócz świetnego składu, zauroczyło mnie również zapachem lawendy i tymianku, a także pięknym, prostym opakowaniem.


Regulamin rozdania:
1. Konkurs trwa od 10 do 24 maja 2015 r. do godziny 23:59.
2. Sponsorem nagrody jestem ja, autorka bloga.
3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest polubienie mojego fanpage'a lub bycie publicznym obserwatorem bloga, a także udostępnienie informacji o konkursie na swoim blogu lub profilu Facebook (publicznie).
4. Zwycięzca jest tylko jeden (niestety).
5. Zgłoszenia do konkursu należy pozostawiać pod tym postem.
6. W konkursie można wziąć udział tylko raz.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi do trzech dni od zakończenia konkursu na blogu oraz zwycięzca zostanie poinformowany mailowo.
9. Na dane do wysłania nagrody czekam kolejne trzy dni. Jeśli zwycięzca się nie zgłosi to zostanie wylosowana kolejna osoba.
10. Nagroda zostanie wysłana w ciągu tygodnia od otrzymania danych od zwycięzcy.
11. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców lub opiekunów.
12. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.
13. Zgłaszając się do konkursu uczestnik wyraża zgodę na akceptację regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).

Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Obserwuję jako anula, banerek w prawym pasku mojego bloga. FB nie posiadam.
    Lubię bloga za lekkość pióra, dobrze napisane recenzje ciekawych, często nieznanych mi kosmetyków naturalnych i fajne pomysły pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i zapraszam częściej. ;)

      Usuń
  2. Wow, rok, gratuluję :)
    Obserwuję jako AnnEmilia
    fb jako BabkaZielna,
    udostępniam info na fb
    mail:anna.kosior@onet.pl

    Lubię Twojego bloga za treść i przesłanie, i Ciebie - autorkę, za tą pasję do życia w zgodzie z naturą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia w kolejnym roku.
    Obserwuję na fb jak Zdrowobezspiny
    Udostepniłam Twój konkurs na fb.
    Z Biolaven jeszcze nic nie testowałam, ale chętnie się skuszę na szampon, bo jest bez SLS i w bardzo przyzwoitej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę Ci wielu wspaniałych blogowych chwil...
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Udostępnione na facebooku: https://www.facebook.com/m.wieczorek.m
    Świetne nagrody! Niedawno odkryłam tę markę i się zastanawiałam nad nimi i nad sylveco i biolavenem, bo jestem zakochana i zauroczona nimi!
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog obserwuję jako Ef, informację o rozdaniu udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/ewa.kuligowska.7/posts/1091338107559678
    Na Twój blog trafiłam przypadkiem, szczęśliwym przypadkiem. I już tutaj zostałam. Spodobał mi się Twój styl pisania oraz przede wszystkim tematyka bloga. Jakieś dwa lata temu zaczęłam interesować się wszystkim co naturalne i od tej pory ciągle dowiaduję się czegoś nowego. Twój blog jest jednym z tych miejsc w internecie, dzięki którym wiem, że to co robię i jak zmieniło się moje podejście do życia, odżywiania i kosmetyków ma sens. Nie czuję się samotna. Jedynie wpisy mogłyby ukazywać się częściej :))
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam ochotę na te nagrody, bo niczego nie miałam.
    Obserwuję bloga jako: kosodrzewina79
    Na FB. jako: J.S.
    Udostępniłam baner na bocznym pasku bloga.
    A bloga lubię za tematykę oraz recenzję kosmetyków w kontekście włosów kręconych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i chętnie ustawiam się w kolejce, gdyż ostatnio zaczęłam interesować się naturalną kosmetyką to tym bardziej wypróbowałabym z przyjemnością owe upominki:) Pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalna kosmetyka - jak już raz zaczniesz się interesować to docenisz moc natury i nie wrócisz do drogeryjnych produktów. ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako usmiechnieteoczy (a na fb jako Żaneta Jas.) :)
    Udostępniłam informację w pasku bocznym na blogu: http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/

    Polubiłam Twojego bloga od pierwszej wizyty, ale nie od razu zaobserwowałam, zmyliła mnie ilość postów miesięcznie ;) Myślałam, ze blog wymiera i od razu pomyślałam: szkoda! dziewczyna świetnie pisze, bardzo przyjemnie się ją czyta :). Dodatkowo wszystko TUTAj jest takie spójne, idealny blog by usiąść i poczytać go do kawy :). Szkoda, ze tak rzadko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obiecuję się poprawić z częstotliwością wpisów po obronie magisterki. :)

      Usuń
  11. Gratuluję! Oby było jak najwięcej takich roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Nottoserious Blog
    fb jako: Not too serious blog
    udostępniam info na blogu: http://nottooseriousblog.blogspot.com/
    e-mail: nottoseriousblog@gmail.com

    Twojego bloga właśnie poznałam, ale chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania
    obserwuję jako rudy włos
    fb Kasia S
    mail kasdwaraz@gmail.com
    baner rudywlos.blogspot.com w zakładce banery

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas szybko leci... :)
    Obserwuję tutaj i na FB jako Daria Janaszek
    Informację udostępniłam na swoim blogu: lustlure.blogspot.com
    e-mail: dariajanaszek@gmail.com

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię jako Dorota Wysocka
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/851623534874222?pnref=story
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania :)

    Obserwuję jako: Sandra
    Baner w prawym pasku mojego bloga: http://www.naturaiuroda.blogspot.com/
    Adres e-mail: sandrablogspot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Świetne kosmetyki, chętnie się zgłoszę:)
    Obserwuję jako ann bee
    fb jako Anna Szmid
    udostępniam info na fb https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/480206255478489
    mail: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako iwoniurkaa
    fb jako: Iwona Motak
    udostępniam info na fb https://www.facebook.com/iwonka.motak/posts/918075801582566
    mail: iwoniurkaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)