środa, 27 maja 2015

Wyniki rozdania na 1. urodziny bloga!

Kochani!
Dziękuję Wam bardzo za wzięcie udziału w konkursie z okazji 1. urodzin mojego bloga! Bardzo mi miło, że mnie czytacie i że jest Was tu coraz więcej. Bardzo dziękuję również za wszystkie dobre słowa i opinie o moim blogu. Cieszę się, że lubicie tu wpadać i czytać i obiecuję poprawę w częstotliwości pisania (ale niestety dopiero po obronie, czyli w lipcu). ;)



Przechodząc do spraw dla Was najprzyjemniejszych, chciałabym ogłosić, że w drodze losowania zestaw Naturalne Mydło z Masłem Shea o zapachu lawendy i tymianku + Balsam do ciała Biolaven, wygrała:

Daria Janaszek

Gratuluję serdecznie i proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki nagrody na adres naturallyinlove.blog@gmail.com
Zgodnie z regulaminem na dane do wysyłki nagrody czekam trzy dni, a jeśli ich w tym czasie nie otrzymam, to losuję kolejną osobę.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim za wzięcie udziału w zabawie i zapraszam do obserwowania mnie na Facebook'u i Instagramie (tam bywam ostatnio najczęściej)! ;)

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i trzymam kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla Darii, a Tobie Ola powodzenia na obronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Darii a za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)
    Powodzenia na obronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. gratu;lacje :) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie się cieszę, że do Ciebie trafiłam! Bardzo odpowiada mi idea Twojego bloga, niewiele jest takich stron kosmetycznych w necie, więc na pewno będę odwiedzać Cię regularnie. Mam próbkę jakiegoś kosmetyku z serii, której dotyczyło rozdanie i jestem ciekawa recenzji dotyczących tej firmy, może znajdę coś u Ciebie we wcześniejszych postach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna nagroda! Sama marzę o wypróbowaniu kosmetyków Biolaven. Kręci mnie też marka Sylveco i gdy tylko skończę coś z obecnych kosmetyków następny wybór na pewno padnie na tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, mam ten balsam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)