sobota, 13 czerwca 2015

[Instamix] #3 Maj 2015

Kochani!
Maj był pracowity, podobnie jak jest teraz czerwiec. Dopiero co wszystko pozdawałam na uczelni, a tu już szykuje mi się przeprowadzka w najbliższych dniach. Kończę pisanie pracy magisterskiej i zaczynam się uczyć do obrony, która jest planowana w pierwszej połowie lipca. Gdy już to szaleństwo się skończy to zacznę realizować moje blogowe plany, których trochę mam!

Dziś zapraszam na spóźnione podsumowanie maja (tak, wiem, że jest już połowa czerwca). ;)



Zaczynam naturalnie. Weekend majowy spędziliśmy w mieście, ale znaleźliśmy chwilę na spacery po parku.


Lubię leżeć na trawie i patrzeć w niebo.


Próbuję nowych połączeń w koktajlach. Tutaj z botwinką, która dała dość charakterystyczny smak, ale i tak koktajl był bardzo smaczny.


Rzadko sięgam po prasę kobiecą, ale jak już mam coś przeczytać to moimi ulubionymi tytułami są zwierciadło i e!stilo. Lubię takie chwile, gdy mogę usiąść, poczytać i się zrelaksować z herbatą w ręku.


Majowy ogródek moich rodziców. Jest piękny.


Bukiet jarmużu z pobliskiego warzywniaka do koktajli i sałatek. Pysznie i zdrowo!


Jaglanka to moje ulubione niedzielne śniadanie. Zdrowa, pożywna, pyszna i tak prosta do zrobienia. Za każdym razem jemy w innej kombinacji. Tutaj na mleku ryżowym i z bakaliami.


Staram się ograniczać spożywanie kawy i coraz częściej w zastępstwie sięgam po świeżo wyciskane soki. Taki sok w drodze do pracy od razu dodaje energii!


Moja aktualna pielęgnacja twarzy. Staram się zachować minimalizm, ale jak patrzę na to zdjęcie to i tak wydaje mi się, że mam za dużo kosmetyków. ;)


Dostałam pięknie pachnącą przesyłkę od Pszczelej Dolinki. To mydełko mnie zachwyciło. Niedługo więcej o tych kosmetykach. 

Jak tam Wasz maj i połowa czerwca? 

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej :) i fajnych połączeń koktailowych. Ja też chcę ograniczyć kawę, ale nie potrafię ja tak bardzo ją lubię pić. Pozdrawiam http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie zdjęciowe wpisy. Strasznie szybko ten maj minął a czerwiec leci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj, te mydła z Pszczelej Dolinki są cudne :)
    Też lubię Zwierciadło, fajne artykuły są czasem i wywiady ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ogród :) No i nie ma to jak truskawki i soki ze świeżo wyciskanych owoców ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę wypróbować koktajle z jarmużu, ale w moim pipidówku nie mogę go dostać:(

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)