środa, 15 lipca 2015

Wróciłam! czyli plany, plany, plany....

Przepraszam za tak długą przerwę. Ostatnie miesiące były dla mnie bardzo intensywne i stresujące. Czasu wolnego miałam mało, a jak już był to wykorzystywałam go na odpoczynek i niestety ostatnią rzeczą na jaką miałam siłę i chęci było pisane postów. 

Teraz już jestem po obronie. Ukończyłam studia i mogę się pochwalić tytułem magistra inżyniera. :) Cieszę się ogromnie, bo to oznacza więcej czasu na realizację marzeń i rozwój zainteresowań. Szczerze mówiąc, myślałam, że po obronie przez miesiąc będę leżeć i się lenić, ale teraz mam większego powera niż kiedykolwiek. W końcu rozpoczynam nowy etap w swoim życiu.

Obecnie moim priorytetem jest odpoczynek. Ostatnie miesiące dużo mnie kosztowały, przede wszystkim były bardzo stresujące. Chętnie trochę poleniuchuję, ale głównie zależy mi na aktywnym odpoczynku. Nie pogardzę również jakimś przyjemnym masażem.

Kocham podróże te duże i te małe. Wakacje zagraniczne planujemy dopiero na październik, ale lato chcę wykorzystać w pełni, przede wszystkim w weekendy. Zostaniemy lokalnymi podróżnikami. Tyle miejsc w naszej okolicy jest do odwiedzenia! Więcej czasu chcę też spędzić na łonie natury. Zmęczona już trochę jestem tym miejskim pośpiechem i gwarem.

Mam kilka planów, które chcę zrealizować na blogu. Chcę wprowadzić regularne umieszczanie postów. Od dziś możecie się spodziewać nowości w każdą środę i niedzielę. Na blogu chcę zrównoważyć tematykę kosmetyki naturalnej z bardziej (eco) lifestylową. Mam również w zanadrzu kilka pysznych przepisów kulinarnych oraz recenzji książek. Pomału planuję również zmiany w wyglądzie bloga.

Niestety w ostatnim czasie trochę zaniedbałam ruch, zdrowe odżywianie i moje małe pielęgnacyjne rytuały. Chcę to naprawić jak najszybciej. Lato sprzyja większej aktywności fizycznej, a także bardzo smacznej i zdrowej diecie roślinnej!

Mimo, że oficjalnie edukację zakończyłam to nie znaczy, że przestanę się uczyć i rozwijać! Moje najbliższe plany w tym zakresie to podszlifowanie języka angielskiego i powrót do nauki  języka hiszpańskiego. Również mam ogromną potrzebę czytania książek, które również ostatnio zaniedbałam. Mam dużo do nadrobienia w tym temacie.

Na koniec najważniejsze. Więcej czasu spędzać z rodziną i przyjaciółmi. Zdecydowanie powinno być to na pierwszym miejscu.

Jak tam Wasze letnie plany? Odpoczywacie? :)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Witaj:) fajnie, że wróciłaś:)
    Wypocznij i spełnij te wszystkie plany wakacyjne:)
    pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej Ola, gratuluję ukończenia studiów! :)
    Też się zabieram za angielski i za powtarzanie hiszpańskiego, który już prawie całkiem zapomniałam...dziś zacznę, skoro już mi przypomniałaś :D
    Powodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje obrony :) I życzę dalszej realizacji celów i planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, rodzina i przyjaciele na pierwszym miejscu, oczywiście spełnienie marzeń oraz realizacja postanowień też są bardzo ważne, a bliskie nam ludzie - wspierają i pomagają w ich osiągnięciu :)
    Gratuluję Pani Magister :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)