wtorek, 8 września 2015

[Instamix] #5 sierpień 2015

Kolejny raz mogę napisać: kiedy minął ten miesiąc? Czy Wam też sierpień gdzieś zaginął? Mam wrażenie, że ostatnio czas ucieka mi przez palce, ale mimo to walczę by jak najlepiej wykorzystać każdą chwilę.

Lato tego roku było piękne, chociaż dało też w kość tropikalnymi upałami. Kocham lato, ale kocham też inne pory roku. Pod koniec sierpnia zaczęłam tęsknić za jesienią i jej urokami w postaci kolorowych liści, ciepłych swetrów i pięknych płaszczy, smacznych dań z dyni i ciasta ze śliwkami, wieczorów w domu przy lampce wina i jazzowych nutach. Jesienią wszystko zwalnia i daje ekstra kopa do działania. Ach dzień dobry piękny wrześniu!

Wracając jeszcze myślami do upalnego sierpnia, zapraszam na kilka zdjęć z mojego Instagramu



Piękny słonecznik na działce moich rodziców.


Na weekend wpadłyśmy do koleżanki z liceum do Warszawy. Nie widziałyśmy się dwa lata i dobrze było się w końcu spotkać i pogadać.


Oczywiście musiałyśmy wypróbować słynnych wegańskich burgerów w Krowarzywa. Cieciorex wyśmienity! ;)


Jak tylko mogliśmy to na weekend uciekaliśmy z M. za miasto.


W końcu w moje łapki wpadły naturalne batony Zmiany, zmiany. Aloha najlepszy!


Od jakiegoś czasu używam bazy pod cienie z Lily Lolo i o wrażeniach napiszę niedługo. ;)


Placuszki z cukinii to jedno z moich ulubionych letnich dań.


Na koniec polecam piękne spódnice, szyte na miarę od DLA DAM. Co prawda trzeba trochę poczekać na swoje zamówienie (ja czekałam ok. 2 tygodni), ale naprawdę warto! Moja nowa spódniczka w groszki, nie dość, że jest z dobrego materiału, to jeszcze jest pięknie uszyta i leży na mnie idealnie. Jeśli tak jak ja lubicie wspierać małych twórców i mieć rzeczy wyjątkowe, to szczerze polecam. (Nie, to nie jest wpis sponsorowany! :) Ja po prostu jestem zachwycona tą spódnicą.)

Jak tam minął Wasz sierpień? Też już tęskniliście za jesienią? :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja za jesienią nie tęskniłam... teraz już tęsknie za latem:)
    piękne okularki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pora roku ma w sobie coś pięknego. Może aż tak bardzo nie tęskniłam za jesienią, ale taka piękna złota i słoneczna ma w sobie urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, proszę pokaż spódnicę :)

      Usuń
    2. Tutaj możesz zobaczyć: https://instagram.com/p/7kbaKWOOsz/?taken-by=naturallyinlove :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)