sobota, 24 października 2015

Cuda niewidy

Dawno nie było postu z serii odkryć, co jest błędem ogromnym, bo ostatnio zachwyca mnie wiele polskich, niedużych marek. Nie ma co przedłużać, zaczynamy!

1. Dla Dam




Markę Dla Dam odkryłam na Facebook'u i od razu się zakochałam w ich spódnicach. Jest to styl, który bardzo lubię. Kobiecy, trochę elegancki i bardzo uroczy. Spódnice na początku były szyte na miarę, wystarczyło podać w zamówieniu swój obwód talii oraz długość spódnicy. W tej chwili marka otworzyła sklep internetowy, w którym można zamówić spódnicę według podanej rozmiarówki. Podoba mi się bardzo to, że można wybrać długość spódnicy, dzięki czemu ubranie jest do nas lepiej dopasowane.
Sama posiadam już jedną spódnicę tej marki. Pokazywałam ją jakiś czas temu na Instagramie. Jest to w tej chwili moja ulubiona spódnica i już czaję się na zimową kolekcję wełnianych spódnic. Co mi się bardzo podoba oprócz pięknych rzeczy, to ceny. Są bardzo przystępne, a jakość świetna. Moja spódnica jest ze 100% bawełny z wiskozową podszewką. Polecam ogromnie!

2. Aeterie



Kiedy przeczytałam, że jedna z moich ulubionych blogerem Karolina Baszak stworzyła własną markę, byłam zachwycona. Aeterie to sklep dla kobiet, które cenią sobie dobrą jakość, piękne wzory i lubią podkreślać swoją kobiecość. Marka odzwierciedla w 100% styl Karoliny, która jest bardzo kobieca i urocza. Sukienki, biżuteria i case'y na iPhone są piękne. Ja jestem oczarowana. Kliknijcie tutaj i same zobaczcie, a się zakochacie!


3. Kalva porcelana



Porcelana Kalva zachwyciła mnie pięknymi napisami i rysunkami na naczyniach. Dużo przyjemniej jest pić herbatę czy kawę, albo zjeść śniadanie z takiej pięknej porcelany. Spójrzcie tylko na te niedźwiadki:


Zajrzyjcie na ich stronę interentową i przyznajcie, że te rzeczy są urocze. Myślę, że to fajny pomysł na drobny prezent, a że zbliżają się święta, to może komuś bliskiemu coś stąd podaruję. :)

Jak podobają Wam się moje ostanie odkrycia? Ja jestem przeszczęśliwa, że w Polsce powstaje tyle pięknych rzeczy!

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Odkrycia naprawdę świetne!!!
    uściski weekendowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności :) też uwielbiam takie małe firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)