poniedziałek, 9 listopada 2015

Naturalne spotkanie we Wrocławiu!


Dziewczyny!

Razem z Darią z bloga Ekocentryczka chcemy zorganizować we Wrocławiu spotkanie miłośniczek zdrowego stylu życia i naturalnych kosmetyków

Wstępnie proponujemy termin 12 grudnia o godzinie 18:00. ;)  Zapraszamy na mile spędzony czas w gronie osób, które podzielają Wasze zainteresowania. W planach interesujące rozmowy, kawa oraz smaczne i zdrowe jedzenie. 

Osoby spoza Wrocławia również są mile widziane. Chętnie pokażemy Wam nasze piękne miasto. :)

Jeśli macie ochotę na takie spotkanie to proszę informację na maila: naturallyinlove.blog@gmail.com. 

Do zobaczenia!


6 komentarzy:

  1. Powodzenia! Na pewno będzie wspaniale!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, we Wrocku. W końcu coś u nas. :) chętnie bym się zgłosiła, ale nie wiem czy jestem godna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wszyscy są mile widziani. ;) Napisz mi proszę wiadomość na maila, żeby łatwiej było się komunikować. I mam nadzieję do zobaczenia! :)

      Usuń
  3. Och, ale świetnie byłoby Was spotkać! Jestem z Opola, więc nie mam daleko, ale niestety termin mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad terminem jeszcze myślimy i najprawdopodobniej przekładamy na później. :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)