niedziela, 31 stycznia 2016

Cuda niewidy 2

Ostatnio poznaję coraz więcej polskich marek, które mnie zachwycają. Cieszę się, gdy widzę piękne rzeczy hand made wytworzone w naszym kraju. Mamy tu tyle zdolnych ludzi, którzy oferują rzeczy nie tylko piękne, ale też dobrej jakości. Zapraszam na cuda, które ostatnio odkryłam!

BE.LOVED

Kosmetyki tej marki poznałam, dzięki Kindze, która tą markę stworzyła. Kinga jest Polką mieszkającą w Rydze i odezwała się do mnie, gdy przeczytała o tym, że chcemy zorganizować we Wrocławiu spotkanie miłośniczek naturalnych kosmetyków i zdrowego stylu życia. Spotkanie niestety z różnych przyczyn musieliśmy przełożyć (jeśli ktoś jest zainteresowany takim spotkaniem to zapraszam do kontaktu :)), ale prezenty kosmetyczne od BE.LOVED są u mnie i czekają na nasze spotkanie, które odbędzie się w najbliższą sobotę, czyli 6 lutego! Zachwyciły mnie opakowania tych kosmetyków i ich składy. Na pewno  ich szczegółowa recenzja jeszcze się pojawi na moim blogu!



WOOD AND PAPER

Piękny polski design. Te meble, chociaż dość drogie, zachwyciły mnie już jakiś czas temu. Po cichu podglądam poczynania marki marząc, że gdy w przyszłości będę urządzać własne mieszkanie, stanie w nim ich stolik kawowy. Kibicuję tej marce i mam nadzieję, że będą się rozwijać.





I LOVE NATURE

Produkty I love nature to połączenie tego co kocham najbardziej, czyli natury, prostoty i gotowania. Piękne rzeczy wykonane z drewna, wyprodukowane w Polsce - czego chcieć więcej? ;) Inspirujący jest również ich profil na Instagramie. Jeśli lubicie połączenie lasu, drewna, jedzenia i pięknych zdjęć, to zajrzyjcie tam koniecznie.










Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Też uwielbiam takie produkty czy kosmetyki naturalne:) Chętnie zajrzę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, nie złam tych marek:) Szkoda, że nie jestem z Wrocławia:(

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko modlę się, żeby to było coś do twarzy, ostatnio moja skóra przechodzi samą siebie :O jak oczyszczam i smaruję antybiotykiem, to staje się wysuszona, jak użyję kuracji nawilżającej to za chwilę przetłuszcza się jak wariatka, nie ogarniam! kolejna kwestia to paznokcie, pamiętam jak mi opowiadałaś, że ci się mega rozdwajają, a ja się dziwiłam jak to możliwe. Zawsze miałam ładne paznokcie bez żadnych problemów, ale ostatnio to jest jakaś kpina - łamliwe, rozdwojone na maxa, oleje na noc nie pomagają, regenerum z apteki nie pomaga, suplementy itd tez nic, zaczynam podejrzewać, że to wina jakiegoś lakieru ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to będzie to się dowiesz w sobotę. :)
      Mi się paznokcie bardzo poprawiły, a potem zrobiłam hybrydy i znowu są w tragicznym stanie. :/ Nigdy więcej hybryd!

      Usuń
  4. Cudeńka! Znam tylko I LOVE NATURE :) Kosmetyki BE.LOVED zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)