niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

Witajcie Kochani w Nowym Roku!

Pewnie część z Was snuje plany na najbliższe 366 dni, spisując cele i postanowienia. Nowy rok to czysta kartka papieru. Napiszmy na niej najpiękniejsze historie!

Początek stycznia to czas planowania i patrzenia w przyszłość, ale też wspominania i podsumowywania minionego czasu. To był piękny rok. Pełen większych i mniejszych sukcesów, ale też porażek. Pełen śmiechu, miłości, czasem strachu. Oby ten był jeszcze lepszy!




Jednym z moich największych sukcesów w ubiegłym roku było napisanie i obrona pracy magisterskiej. Na koniec studiów czekałam już z niecierpliwością, będąc zmęczona jednoczesną pracą i studiowaniem. Chociaż studia to był wspaniały czas to cieszę się, że mam już je za sobą i rozpoczęłam kolejny etap mojego życia. Oczywiście to nie jest koniec mojej edukacji. Ciągle się uczę i planuję podjęcie studiów podyplomowych oraz zrobienie kilku kursów.


W poprzednim roku więcej eksperymentowałam w kuchni ze zdrowymi przepisami. Na dobre w mojej diecie zagościła jaglanka w różnych wersjach, polubiłam się również z zupami, zielonymi koktajlami i dużą ilością sałatek. Cięgle jeszcze pracuję nad swoimi nawykami żywieniowymi i mam nadzieję, że w nowym roku będzie jeszcze zdrowiej i jeszcze smaczniej!


W tamtym roku poświęciłam też trochę czasu na kulturę. Obejrzałam piękne sztuki w operze i teatrze, przeczytałam kilka świetnych książek, obejrzałam wiele wartościowych filmów. W tym roku Wrocław jest Europejską Stolicą Kultury, więc mam nadzieję, że będę miała okazję uczestniczyć w wielu kulturalnych wydarzeniach. Chciałabym też jeszcze więcej czytać książek. 


Odkryć kosmetycznych w tym roku było mnóstwo. Mam kilka hitów, które zostaną ze mną na dłużej. Zakochałam się w lipowym płynie micelarnym od Sylveco i kremie Featherlight od Make Me Bio. Uwiodły mnie mydła od Ministerswa Dobrego Mydła, naturalne hydrolaty zwłaszcza różany i z zielonej herbaty. Kolejną zimę towarzyszy mi również odżywczy krem do rąk z propolisem i miodem od Honey Therapy. Ogromnie polubiłam też domowe mieszanie kosmetyków z tego co mam w kuchni.


Podróże to ważna część mojego życia. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, kulturę innych ludzi i kuchnię z różnych zakątków świata. W tamtym roku udało mi się zwiedzić Berlin oraz Maltę (wpis z Malty tutaj). Odwiedziłam też kilka miejsc w naszym pięknym kraju. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie jeszcze bardziej podróżniczy!


Jednym z postanowień, które wypisałam sobie w tamtym roku było wprowadzenie większej ilości ruchu, a także spróbowanie jogi. Nie zawsze miałam czas i ochotę na intensywne ćwiczenie, ale starałam się by ruch był obecny w moim codziennym życiu. Zakochałam się również w jodze, która jest idealną dla mnie formą ruchu. Wzmacnia ciało, uelastycznia, relaksuje.

Najważniejsze posty w tym roku według mnie:

(byle)Jakość

Woda butelkowana vs. kranówka - którą pijesz?

Ekologiczne życie to fanaberia czy może nasz obowiązek?

Wizyta u trychologa - dla kogo, jak wygląda i jak się do niej przygotować

3 sposoby na płatki owsiane w pielęgnacji

Podsumowaliście swój rok i robicie plany na przyszły? :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Niech NOWY przyniesie dla Ciebie tylko samo dobro!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani magister, pięknie Pani wygląda :) niech nowy rok będzie tak samo dobry dla Ciebie, albo lepszy Oleńka, mocne pozdro :*
    PS: Też chcę spróbować yogi, znasz może jakieś godne uwagi kanały na yt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku również dla Ciebie! :*

      Ja ćwiczę w szkole jogi, a w domu najczęściej ćwiczę z SarahBethYoga https://www.youtube.com/user/SarahBethShow.
      Oprócz tego polecam Portal Yogi https://www.youtube.com/channel/UCRfe8VSaDrsLbbbSvvS7JDA,
      TaraStiles https://www.youtube.com/channel/UCa5OCJkZgtbIkaB1sA86XVA,
      DOYOUYOGA https://www.youtube.com/channel/UCEdFmnwp53XmtODotf788-Q. :)

      Usuń
    2. Oooo dzięki kochana za odpowiedź :) obadam temat na pewno :)

      Usuń
  3. Wspaniały rok! Życzę Ci cudownego Nowego Roku :)

    Również mam ochotę na jogę i mocne postanowienie, aby zacząć ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również życzę wspaniałego roku.

      Joga jest cudowna. Dużo dobrego daje dla ciała. :)

      Usuń
  4. Gratuluję obrony pracy! :) Ja też pracuję nad zmianą nawyków żywieniowych, ale to bardzo długotrwały proces i należy raczej do długofalowych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)