niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowy konkurs z BE.LOVED

Witajcie Kochani!

Dziś walentynkowo mam dla Was małą niespodziankę - konkurs z BE.LOVED! Do wygrania są cztery zestawy naturalnych kosmetyków. Zapraszam Was gorąco do wzięcia udziału w konkursie i życzę by Walentynki były dla Was każdego dnia. <3


Skoro Walentynki to mam dla Was walentynkowe pytanie. Żeby wziąć udział w konkursie proszę zostawcie w komentarzu odpowiedź na pytanie:

jaki jest Twój pomysł na idealną randkę?

Nie zapomnijcie również o zostawieniu e-maila, żebym miała jak się skontaktować ze zwycięzcami.

Jak już napisałam nagrody są wspaniałe - 4 zestawy kosmetyków naturalnych. W skład każdego zestawu wchodzą:

Serum do twarzy dla cery normalnej i mieszanej "It's a new day" 

Trufle do kąpieli


Regulamin rozdania:
1. Konkurs trwa od 14 do 21 lutego 2016 r. do godziny 23:59.
2. Sponsorem nagrody jest marka BE.LOVED
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zostawić komentarz pod tym postem z odpowiedzią na podane pytanie konkursowe oraz z adresem e-mail.
4. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest polubienie mojego fanpage'a lub bycie publicznym obserwatorem bloga.
5. Miło mi będzie jeśli udostępnicie informację o konkursie na swoim blogu lub profilu Facebook (publicznie), ale nie jest to warunek konieczny.
6. Zwycięzców jest czterech i zostaną wybrani na drodze losowania.
7. W konkursie można wziąć udział tylko raz.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi do trzech dni od zakończenia konkursu na blogu oraz zwycięzca zostanie poinformowany mailowo.
9. Na dane do wysłania nagrody czekam kolejne trzy dni. Jeśli zwycięzca się nie zgłosi to zostanie wylosowana kolejna osoba.
10. Nagroda zostanie wysłana w ciągu tygodnia od otrzymania danych od zwycięzcy.
11. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców lub opiekunów.
12. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.
13. Zgłaszając się do konkursu uczestnik wyraża zgodę na akceptację regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).

Życzę powodzenia i pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. email: zorzeta1@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: Idealny pomysł na randkę? Jak dla mnie, najlepsze randki to te, które angażują nas do wspólnego działania. Co tam kino, co tam kolacja we dwoje! Jasne, to też fajne, ale ile ciekawiej jest jak kolacje najpierw przyrządzimy razem! Tak samo z kinem, spacer po seansie, rozmowa o tym co widzieliśmy i od razu wszystko wygląda inaczej :) Ale można też spędzać czas razem inaczej, wyszukiwać nowe zabawy: może popływać kajakiem? a może wejść do pokoju z zabawy Let me out i razem powalczyć o rozwiązanie zagadki i wydostanie się? To jest dopiero randka! :) (a.. i całkowity zakaz telefonów xd, nie mogę patrzeć teraz na pary, które wychodzą gdzieś razem a każde w swoim komórkowym świecie...)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja może napiszę jak spędziłam walentynki, bo można by rzec, że była to idealna randka (jedna z wielu ;) ) Zacznę od tego, że oboje kochamy gotować, więc zamiast restauracji wybraliśmy wspólne przygotowanie obiadu. Żeby nie było tak łatwo to zrobiliśmy danie, którego nigdy wcześniej nie próbowaliśmy (risotto z małżami, mniam). Obiadu dopełnił deser przygotowany już wcześniej, panna cotta z malinami + lampka różowego wina ;) Kiedy brzuchy były pełne to poszliśmy się poruszać. Tym razem wybór padł na nową atrakcję u nas, czyli park trampolin. To była godzina pełna śmiechu i zabawy. Polecam każdemu ;) Wieczorem wyczerpani obejrzeliśmy ulubioną komedię, dokończyliśmy winko i..oczywiście poszliśmy spać ;)
    Według mnie, aby randka była idealna wystarczy u boku mieć osobę, którą kochamy i z którą chcemy spędzać czas :)
    Mój mail: justyna.pietryszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna randka to dla mnie przede wszystkim ta, którą spędziłabym z idealną dla mnie osobą. Wtedy każda chwila spędzona razem staje się wyjątkowa. Jako niepoprawna romantyczka chciałabym kiedyś zostać zabrana przez mojego Ukochanego na piknik na plaży. Najlepiej o wschodzie lub zachodzie słońca. Moglibyśmy siedzieć po prostu w ciszy ciesząc się swoim towarzystwem i odpoczywając od miejskiego zgiełku. Smak świeżych, soczystych owoców dopełniłby perfekcyjność tych wspólnych chwil ;)
    e-mail: ewelinapiskorska94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie idealna randka wiąże się z niespodziankami. Po prostu uwielbiam być (pozytywnie, rzecz jasna) zaskakiwana. Świetny wieczór to taki, gdy zostaję przez Połówka 'porwana' do jakiejś klimatycznej knajpki na dobrą kolację, przy dobrej muzyce, chętnie na żywo. Później spacer po jednym z "naszych" miejsc. I jakaś atrakcja z gatunku kulturalnych, wypad na wystawę, do planetarium, kina, księgarnio-kawiarni, do wyboru do koloru. Nigdzie się nie spieszymy, dużo rozmawiamy, dużo się śmiejemy. Tylko tyle i aż tyle. Pozdrowienia! Jola (aloj81@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana randka dojdzie do skutku,
    gdy ukochona osoba uratuje od smutku,
    kwiaty, prezenty to nie to!
    Ważne by działanie kreatywne było,
    Podróż motorem wraz z ukochanym
    wspólna noc pod niebem gwiazdami wysypanym.
    (email: tynamar97@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. W walentynki warto okazać miłość nie tylko swojemu partnerowi. Zwierzaki również są złaknione naszej miłości. Można iść na spacer ze schroniskowcami, albo wybrać się do przytuliska takiego jak to http://www.przystanocalenie.pl
    Pomaganie we dwoje jest fajne :)

    Pozdrawiam
    (Surri85@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wymarzona randka... hmmm :) Mała partyjka szach. Z kilkoma dodatkowymi atrakcjami. Uwielbiamy grać w szachy, zasiadać na przeciwko siebie, patrzeć sobie głęboko w oczy, z poważną miną, zaciętym wyrazem twarzy, w głowie układając sobie plan jak pokonać przeciwnika. Lubimy taką wymianę energii, zmęczyć głowę, odciąć się od świata. Między nami panuje zawsze jakieś napięcie, niewypowiedziany konflikt czy wojna. Męska dominacja, nad stereotypowo słabszym damskim umysłem. Emocje towarzyszące grze są różne, skrajnie różne. Jest złość, jest zacięcie, jest podniecenie i napięcie, jest determinacja, jest chęć walki. Mój scenariusz jest właśnie taki. Ja wkładam czarną bieliznę. Zasiadamy na przeciwko siebie, jak zwykle. Ja gram czarnymi pionkami, tak jak czarna jest moja bielizna. On nie wie, co czeka na niego pod warstwami ubrania - rozciągniętym T- shirtem, starymi dżinsami. Gramy tak jak zwykle - tak jak opisane jest to powyżej. Powietrze jest ciężkie od emocji. Przegrywam. Nie wiem czy specjalnie, czy to wina tej bielizny i tego co czeka Nas potem. To jest nie uniknione. To co dzieje się przy stole, przy grze, nasza wymiana myśli, działania. Nawet nie wiem, kiedy moje ubranie spada na ziemie, tak jak moja czarna królowa wraz z gońcami poległa na polu bitwy. Kiedy widzę Jego wzrok, gdy widzi inną czarną dominację wiem, że wygrałam. Czarny zawsze wygrywa. Seksowna bielizna zawsze wygrywa. Co dzieje się potem, także na stole, zostawię dla siebie... W tej grze nikt nie jest już przegrany...

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna randka- niezapowiedzane spotkanie z Twoją druga połową. Nieważne gdzie i jak , ale z kim ;) ala282@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdej z nas nie raz marzyła się idealna randa. Jak już marzyć to na całego :)
    Można powiedzieć że nie liczy się miejsce tylko osoba z którą spędza się ten randkowy wieczór. Jednak ja pokuszę się o krok dalej.. piasek, wino, od zachodu słońca aż po wschód. Dwie osoby, jeden koc, klimat plaży - morze, mewy i bicie naszych serc. Tak jestem romantyczką:) Można powiedzieć, że nie marzy mi się dużo ale czy choć połowa z nas przeżyła taki wieczór z ukochanym ? no właśnie... Mam nadzieję że już w niedalekiej przyszłości to już nie będzie tylko marzenie...E>
    Pozdrawiam serdecznie
    Aniak1011@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wesołe miasteczko jest dobrym pomysłem na randkę, gdyż łączy ciekawe spędzenie czasu z romantycznymi chwilami sam na sam na np. diabelskim kole. Będziecie mieli o czym rozmawiać, także z czego się pośmiać, oraz znajdzie się czas na romantyczne gesty.Inna propozycja podróż na lotnisko kupcie bilety na najtańszy, najwcześniejszy odlatujący samolot w losowe miejsce i spędźcie tam razem weekend.I jest super pełny spontan Polecam.Pozdrawiam beata5552@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. IDEALNA RANDKA? Według mnie nie powinno się jej planować! Wszystko zależy od naszej twórczości i od tego jak bardzo chcemy być zaskoczeni! Mój ukochany sprawił mi wielką niespodziankę i może nie wydał na to milionów,ale spowodował że uśmiech do dziś gości na mojej twarzy na samo wspomnienie. Zorganizował małą przestrzeń na lekkim wzniesieniu przyozdobił je świecami. Siedzieliśmy na kocyku gdy już się ściemniło piliśmy szampana bezalkoholowego. Świetnie się ze sobą bawiliśmy byliśmy razem i to było najważniejsze! Najwspanialsza randka a zarazem rocznica w życiu! Jestem ciekawa czym mnie znów zaskoczy bo zbliża się dwurocznica (?) hahah! Pozdrawiam elcarolinos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ważne co, ale ważne z kim. Z NIM każde spotkanie jest idealną randką
    E-mail: zmuda456@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki jest Twój pomysł na idealną randkę?
    Idealna randka powinna być spędzona w niekonwencjonalny sposób. Wybór miejsca jest niezwykle ważny, ponieważ podstawą powinien być komfort, dobre samopoczucie i oderwanie się od codziennej rzeczywistości. Jestem zwolenniczką aktywnego spędzania czasu, więc myśląc o spotkaniu z drugą połówką stawiam na kreatywność, dobrą zabawę i poznanie siebie w nowych, dotąd nieznanych sytuacjach. Idealnymi pomysłami na randkę są skok na bungee, ścianka wspinaczkowa, gokarty, strzelnica lub park linowy. Skoro mowa o wyjątkowym spotkaniu, warto by było ono nowym doświadczeniem, które będzie łączyło się z pozytywnymi wspomnieniami. Zamiast oklepanej romantycznej kolacji przy świecach warto postawić na coś nowego, ciekawego i rozwijającego jak kurs gotowania, dzięki któremu obie strony będą mogły zarówno doskonalić swoje zdolności kulinarne jak i zasmakować czegoś nowego. Szablonowy spacer po parku, można zastąpić wycieczką do zoo lub oceanarium, gdzie z pewnością żadna ze stron nie będzie się nudzić.
    Idealna randka wcale nie musi być romantycznym uniesieniem, powinna być czymś wyjątkowym, co na długo pozostanie w naszej pamięci, a każde wspomnienie o niej wywoła uśmiech na twarzy.
    aaleksandra.golec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna randka to randka z Patrykiem,
    która nigdy nie kończy się rykiem..
    Mój Kochany kwiaty mi kupuje
    I swą bezgraniczną miłość oferuje
    Po czym wyciąga pierścionek z kieszeni
    "Czy mogę się z Panią ożenić?"
    Podnosi do góry, są liczne uściski,
    a z moich ust wydobywają się tylko piski.
    Po czym Pan wiąże mi oczy
    I w mgnieniu oka wyprawą mnie zaskoczy
    Po czym ściąga opaskę O MÓJ BOŻE
    Znaleźliśmy się nad naszym morzem
    Rozkłada na plaży koc, wyciąga wino!
    To lepsze niż dzisiejsze kino!

    email: trepus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja idealna randka to taka, podczas której mężczyzna kwiatami mnie obdaruje i kolację zaproponuje.
    W pięknym miejscu powinna być zarezerwowana – byłabym tym bardzo oczarowana!
    Jakieś miłe słówko, czułostka lub pochwała – bym poczuła się jak prawdziwa dama!
    Po kolacji wybierzmy się gwiazdy pooglądać, zatopić się w czułych objęciach i tak na zawsze pozostać.

    Pozdrawiam, ewelina.kans@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. sarahsnotess@gmail.com

    Moim zdaniem idealna randka to pomysły pełne spontaniczności. Nie planowana, a właśnie taka wymyślona z marszu, 'tu i teraz'. Uwielbiam adrenalinę, a jeśli druga połowa też za tym szaleję, to idealnie. Skok na bungee, ze zdjęciami oczywiście, by była piękna pamiątka na następne lata (koniecznie pocałunek po skoku musi się znaleźć na jednym zdjęciu, przypieczętowanie udanego skoku). Albo wspinaczka w górach, na jeden z wyższych szczytów. Współpraca, dbanie o siebie nawzajem. Dla mnie takie pomysły byłyby idealną randką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. marttoolla@gmail.com
    obserwuje: marttoolla
    lubię: marta sz
    Randka idealna, kiedy mężczyzna nie "zapomni" portfela i nie rżnie głupa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie randką idealną jest spędzanie czasu z ukochanym na łonie natury. Spacer po plaży, albo po lesie - uwielbiam takie wypady, a najmilej wspominam popołudnie na łące z butelką wina ;) Według mnie takie właśnie randki są najlepsze, z dala od zatłoczonych ulic.

    mail: sunkasao@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna randka... Już tak dawno nie byłam, chyba muszę mężusia zaprosić :) Idealna jest wtedy, gdy mija w miłej atmosferze, na luzie, nie ma udawania, spięcia. Wtedy robimy to co chcemy i czerpiemy z tego przyjemność. I wówczas jest idealnie. Ni trzeba drogiej restauracji, kwiatów, szampana, wystarczy spacer po lesie z bułkami, ważne, że jest super i sprawia nam przyjemność bycie z tą drugą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do obejrzenia mojej idealnej randki
    https://youtu.be/O4gJ1x3UrRo
    martus28332833@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój przepis na randkę idealną to pobyt w Spa. Rozpoczęlibyśmy od wędrówki po okolicy. Wysiłek fizyczny pozwoli nam zagłębić się w czekające na nas wSPAniałe cielesne rozkosze po stokroć bardziej.
    Po śniadaniu jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki znajdziemy się w świątyni przyjemności – zapach olejków i aromatycznych świec przeniesie nas do odległego w czasie i przestrzeni Cesarstwa, a ja poczuję się niczym Kleopatra podczas kąpieli w mleku. Z głośników będą sączyć się dźwięki muzyki, a ja przy pomocy marokańskiej maseczki przeniosę się do egzotycznego kraju wśród palm i rozkoszuję się wymarzonym słońcem.
    Po pysznej kolacji, wyciśniemy z siebie siódme poty w sił..w saunie ;)
    Rozgrzanemu ciału ulgę przyniesie zabieg ujędrniający, którego składniki szybko i efektywnie wnikają w skórę. A wieczorem będziemy rozkoszować się swoją obecnością w pokoju wypełnionym kwiatami przy butelce wina :)
    mail: saszka234@gmail.com
    udostępnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1704020993208511&id=100008018799239&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealna randka to randka w myśl hasła: "Naturally in love" - czyli wieczór w domu, spędzony tylko z ukochanym w ciepłej piżamie, bez makijażu, z dala od zgiełku i problemów życia codziennego. To wieczorna długa kąpiel w wannie wypełnionej gorącą wodą z dodatkiem aromatycznych olejków zapachowych o smaku słodkich orzeźwiających pomarańczy, pobudzających umysł i odprężających ciało. To także wspólnie sporządzona kolacja zjedzona ze smakiem w blasku świec przy cicho wybrzmiewającej ulubionej muzyce. To idealny pomysł na randkę, który przyniesie ukojenie duszy i ciału i zapewni moc niezwykłych wrażeń.
    mail: weroniq_bn@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój przepis na idealną randkę

    SKŁADNIKI:
    duże opakowanie uśmiechu
    butelka czerwonego wina
    1/2kg pewności siebie
    100ml czystego flirtu
    2 czubate łyżeczki poczucia humoru
    parę spojrzeń w oczy
    ziarenko tajemniczości
    i szczypta delikatności

    CZAS PRZYGOTOWANIA:
    Od jednej do kilku chwil

    TRUDNOŚĆ:
    Indywidualna - zależnie od charakteru

    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
    Wymieszaj ze sobą wszystkie składniki. Efekt murowany.

    RANDKA AKT 1
    Składniki zaczynają działać na płeć przeciwną. Pojawia się chemia, chemia i jeszcze raz chemia.

    RANDKA AKT 2
    Sama Skłodowska-Curie nie jest w stanie tego ogarnąć, to co się dzieje pomiędzy randkowiczami to jakaś magia! Dodatkowo podsyca atmosferę obecność czerwonego wina.

    RANDKA AKT 3
    Butelka poszła w ruch. W ruch poszły też usta kochanków.

    RANDKA AKT 4
    Romantyczna muzyka w tle, butelka opróżniona, wszechobecne płatki róż, miłość pachnie w powietrzu...

    RANDKA AKT 5
    Bzz.... Brak łączności

    mail: montagne@wp.pl
    lubię jako : Lidia Aleksandra C.

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealna randka ?
    Spacer, kino, romantyczna kolacja i słodki buziak na pożegnanie :)) To takie romantyczne :))
    maniaa1902@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój sposób na idealną randkę?
    Zaczynałaby się ona już rano, kiedy zaspaną, rozczochraną i zupełnie nieidealną mnie obudziłby pocałunkami równie zaspany,rozczochrany i nieidealny On. Po pierwszych czułościach, jak w każdym nieidealnym związku, kłócilibyśmy się o to, kto ma wstać i zrobić śniadanie. Doszlibyśmy w rezultacie do wniosku, że kto pierwszy zgłodnieje - przegrywa, a ja przez cały ten czas próbowałabym Go na wszelkie możliwe sposoby przekonać, że przecież na pewno jest bardziej głodny ode mnie ;).
    Po śniadaniu poszlibyśmy na spacer. Śnieg skrzypiałby nam pod stopami, zimowe słońce trochę oślepiało, ale my szlibyśmy sobie ot tak przed siebie bez celu. No ale że nudno trochę tylko tak iść, no to rzecz jasna rzuciłabym w Niego kilkoma śniegowymi kulkami, a on nie pozostałby mi przecież dłużny, w rezultacie czego wrócilibyśmy do domu przemoczeni do cna.
    Następnie czas na obiad- tu już działamy wspólnie. I może nie będzie idealny, bo tu się coś przesoli, a tam wykipi,ale na pewno zjemy go ze smakiem po tych śniegowych ekscesach. Poprawimy jeszcze deserem i lampką wina, by osiągnąć maksimum kulinarnego szczęścia.
    Potem siądziemy przed laptopem i po raz setny obejrzymy ten "nasz" film. Ja będę Go wkurzać, bo zacznę dopowiadać kwestie (przecież znamy je na pamięć), a on będzie wkurzał mnie, bo łotr wyje wszystkie orzeszki w paprykowej skorupce, choć przecież wie, że ja też lubię. Nawet za to chwilę poudaję obrażoną, a On w poczuciu winy zacznie mnie baaaardzo ładnie przepraszać ;).
    I tak się skończy nasza idealna randka. Może tu nie ma fajerwerków, wystawnych kolacji, świec i muzyków na żywo, ale jest uroczo, domowo, zwyczajnie, a co najważniejsze maksymalnie "po naszemu".

    OdpowiedzUsuń
  29. Doładowanie do telefonu: http://z0x.pl/HmIhdP6POhDzNPf6

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)