czwartek, 17 marca 2016

Lavera - So fresh mineral rouge powder

Witajcie Kochani!

Czy Wy też z utęsknieniem oczekujecie na wiosnę i cieplejsze, słoneczne dni? Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała, ale już pomału jest coraz bardziej słonecznie. Liczę na to, że za chwilę będziemy mogli odłożyć głęboko do szafy grube płaszcze i kozaki. 

Dziś pokażę Wam jeden z najbardziej wiosennych kosmetyków jaki można sobie wyobrazić. Jest nim róż do policzków. Jest to kosmetyk, który obok różowej szminki, świetnie nadaje się do delikatnego wiosennego makijażu. Oczywiście jego formuła jest dla nas bezpieczna i zdrowa. 

Przedstawiam So fresh mineral rouge powder od Lavery w kolorze Burgundy Glam 05.




Róż otrzymałam do przetestowania od sklepu ecobody.pl, choć nie wpłynęło to oczywiście na moją opinię na temat tego kosmetyku.

Długo zastanawiałam się nad tym jaki kolor różu będzie dla mnie najlepszy. Ciężko po samych zdjęciach to ocenić, ale ostatecznie postanowiłam zaryzykować i wybrałam dość ciemny i chłodny odcień. Postanowiłam zaryzykować, bo nie wiedziałam, czy będzie do mnie ten kolor pasował, trafiłam bardzo dobrze. Ten odcień fajnie współgra z moją cerą i świetnie wyglądał w zimowych makijażach.

Kolor to oczywiście kwestia odpowiedniego dopasowania. Na szczęście w tej serii jest jeszcze kilka innych odcieni, które będą świetnie współgrać z różnymi typami urody. Najważniejsze dla mnie przy używaniu różu było to, że jest dobrze napigmentowany, ale trudno nim zrobić sobie krzywdę. Łatwo się go nakłada i rozciera. Dużą zaletą jest również jego trwałość. Cały dzień makijaż super mi się utrzymuje, bez poprawiania.

Kiedy nałożyłam ten róż po raz pierwszy i spojrzałam pod sztuczne światło, troszkę się przestraszyłam, bo wyglądał jakby miał drobinki brokatu. Na szczęście w normalnym, dziennym świetle niczego takiego nie widać. Efekt na policzkach to delikatnie rozświetlona i zdrowa skóra.

Mineralny róż do policzków od Lavery ma świetny skład, dzięki czemu jest bezpieczny dla naszego zdrowia. 

Składniki: mika, olej z jojoby*, stearynian magnezu, krzem mineralny, roślinny olej glicerynowy, karmin, tlenki żelaza, dwutlenek tytanu, olej arganowy*, masło shea*, olej kokosowy*, masło kakaowe*, ekstrakt z rokitnika*, oliwa z oliwek*, ekstrakt z korzenia lukrecji*, ekstrakt z kwiatu róży*, ekstrakt z kwiatu malwy*, ekstrakt z kwiatu lipy*, olej z lnicznika, pigment perłowy, lecytyna, witamina E, olej słonecznikowy, witamina C, bio-alkohol*, zdemineralizowana woda, mieszanka naturalnych olejków eterycznych

Opakowanie różu sprytnie kryje w sobie lusterko i mały, płaski pędzelek do nakładania kosmetyku. Ja jednak go nigdy nie używałam, bo mam swój ulubiony pędzel do różu marki Ecotools. Myślę, że mimo wszystko ten schowany pędzelek jest fajną opcją na wszelkie wyjazdy.

Polecić mogę z czystym sumieniem ten kosmetyk. Odpowiednio dobrany odcień z pewnością świetnie sprawdzi się w piękne wiosenne dni. :)



Pozdrawiam!


26 komentarzy:

  1. Na zdjęciach kolor wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opakowanie, mam już kilka lat dwa róże w Lily Lolo i nie wie kiedy one się skończą:) Czasem kuszą mnie coś kusi, ale nie lubię mieć za dużo kolorówki. Kiedyś sprawdzę ten róż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosny wypatruję codziennie:) To moja ulubiona pora roku:)
    Róż bardzo ciekawy:)
    pięknego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Ja się zastanawiam o jaki róż teraz sięgnąć po kuszą mnie różnych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu u Ciebie pięknie :) Trafiłam przypadkiem, ale zostanę na dłużej. Absolutnie moja tematyka, no i estetyka bloga nie da się ukryć, że również:)
    Dzięki za polecenie różu, właśnie jestem na etapie poszukiwania czegoś nowego na wiosnę i chętnie wypróbuję ten z Lavery:)
    Zapraszam też do siebie na kręcenie kremów, odrobinę kosmetycznego decoupage i szczyptę DIY :) Pozdrawiam, Asia

    http://so-minimal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda. To jeden z takich kosmetyków, że od razu chce go mieć :) Ale muszę przyznać , że jestem zakręcona na punkcie róży. Sama mam swój ulubiony marki Butterfly, z którego nie potrafię zrezygnować, ale ten chyba też wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawszenaszczycie12 kwietnia 2016 06:49

    Bardzo dobry produkt. pozdrawiam i zapraszam na mój eko blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki naturalne Alverde, Lavera. Zachęciłaś do mnie kupna. :)

    Zapraszam do mnie: http://wedlugbeti.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki naturalne Alverde, Lavera. Zachęciłaś do mnie kupna. :)

    Zapraszam do mnie: http://wedlugbeti.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach kolor jest bardzo przyjemny :) Mogłabyś jeszcze dodać zdjęcie, na któym widać, jak prezentuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że nie zrobiłaś słocza bo jestem ciekawa jak ten kolor wygląda na skórze

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny jest ten kolor. Ale, podobnie jak poprzedniczki, chętnie zobaczyłabym ten kolor na skórze. Możemy poprosić o zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny! Czekamy na jakiś nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor i opakowanie wyglądają super. Ja za to ostatnio odkryłam nowe kosmetyki. Marka nazywa się Bioselect, a kosmetyki można zobaczyć tutaj: http://bioselectpolska.pl/. Według mnie są wpaniałe, ale jestem ciekawa, czy Ty już miałaś okazję je testować?

    OdpowiedzUsuń
  15. Swieży powiew młodu - aż można poczuć się jak za starych dobrych lat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor różu, bardzo lubię takie naturalne kosmetyki ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny odcień różu, akurat taki jak właśnie lubię, będę musiała sprawdzić ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli kosmetyki to najlepiej naturalne, na takie często stawiam. Odcień różu bardzo piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapewniamy lekarstwa do leczenia różnych problemów zdrowotnych, stosując lek, który został przewidziany i ziarna można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uważam że kolor jest bardzo ładny, ciekawe jak wygląda na skórze ;) Bardzo lubię naturalne kosmetyki, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor na prawdę bardzo piękny i myślę że nie jedna z nas chętnie by przetestowała ten róż. To że jest to naturalny kosmetyk dodatkowo tylko przemawia za tym alby go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień, uwielbiam naturalne kosmetyki, nie powodują u mnie uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad. Nic bardziej nie motywuje do pisania niż komentarze. :)